Saturday, November 1, 2014

Housemanship Life in O&G


Arghhhh!! Setelah lama gila bertapa kt rumah, akhirnya I masuk blk jd hamba abdi masyarakat a.k.a HOUSEMAN OFFICER (HO).

Ye...mmg stress... :(
I nk sgt jd cikgu..

housemanship life

Dipendekkan cerita I dpt O&G dept. Dept plg I benci. Serius!!
Penat tau hari2 org bersalin. Nape ye orang asyik bersalin hari2? Aku mmg pelik juga la...
Ada je yg memboyot dtg.
Walaupun penat tp I ikhlaskan diri utk tlg cuma I kalau boleh xnk lama2 kt O&G. 
Walaupun baru nk masuk 2 bln I hampir2 nk give up! Oh nooo!!!!
Mana taknya, pegi keja kul 7 pg - 7 mlm. Tp bukannya blk sharp kul & mlm!
I mmg xde life.

Gaji byk? xjugaaaa...


Lps tu ni la peneman I di kala stress... Ni pun I curi2 mkn dlm toilet. Sedih kan life HO ni. Masa tagging I turun 2kg tau! Ni semua sbb xsmpat pun nk mkn. 
Dgr mcm pelik je kan tp KENYATAAN.

Uolls nk juga ke jd doktor?