Friday, October 4, 2013

Berpatang

Alamak.... tak tau la nk tulis apa.... sbb...sbb.... mcm ni kisahnya...

slps ja bersalin tu aku mmg niat nk berpantang betul2...ok...aku tahan nafsu nk minum ais...makan semua ayah masak..so mmg terjaga...mak aku dah ninggal...nenek dok johor..jauh.

 Pic dr google

hari ketiga aku curi2 minum ais.. ya Allah... nikmatnya.... makan terjaga lagi...

hari keempat aku minum ais terang2an... Alhamdulillah orang mcm xperasan....haha..

 Pic dr google

hari ke empat adik aku balik kampung nk visit aku... dia beli laksa pulak! faveret tuuuuu.....
aku ngap2 ja.... lps tu ayah dtg "eh,mana leh mkn laksa..." aku masa tu dah kekenyangan dah... "oh..yaka? xtau pun..." buat muka xbersalah  ckp "lps ni xmkn laa.."

 Pic dr google

hari ke lima nmpk air kelapa dalam freezer...yummy...aku minum sepuasnya...byk kot.....mmg umah aku ada tanam pokok kelapa....

hari2 seterusnya mmg aku xjaga bab mkn....hihi

urut pun 2 hari saja....serius aku x suka...suka2 hati ja nk suruh aku buka baju...
makcik urut ni berleter la puloookkkkk....!! itu xleh..ini xleh..... suruh tdo jee,,,,,

hari ke tujuh aku dah p mall...semua org pandang semacam ja..yela..jln pun slow2.. hubby pula dukung baby yg sgt kecik molek...yela..2.8kg saja.....

bila saudara dtg bagi mcm2 herbs,makanan berpantang,aku amik ja...
alaa...bila saudara datang aku berlakon la...
pakai stokin,tdo,jln slow2,mkn mknn berpantang....

so...aku pun xtau nk crita apa pasal pantang berpantang ni....kihkihkih...

Alhamdulllah setakat ni aku dah abis masa tak berpantang selama 44 hari tu dan aku sihat....